GEBERIT
GEBERIT là tập đoàn dẫn đầu trong lĩnh vực thiết bị vệ sinh và đường ống cao cấp thoát nước trên khắp thế giới với doanh số 2,6 tỷ Franc Thụy Sỹ. Từ những ngày đầu thành lập (năm 1874) đến nay, GEBERIT vẫn luôn tiên phong trong việc thiết lập xu hướng mới với hệ thống các giải pháp toàn diện của mình.
Hiện nay, GEBERIT đang có 35 nhà máy sản xuất khắp toàn cầu. Hoạt động kinh doanh tập trung vào các thị trường chính ở Châu Âu và những cơ hội tăng trưởng lớn chủ yếu ở Trung và Đông Âu, Anh, Bắc Mỹ, Trung Quốc và Đông Nam Á. Tại thị trường Châu Á và Bắc Mỹ, GEBERIT cung cấp các sản phẩm được thiết kế đặc biệt phù hợp với nhu cầu khác nhau ở từng khu vực.
Các sản phẩm của GEBERIT được thiết kế ngoài việc sử dụng cho những công trình mới còn được dùng cho những dự án về cải tạo công trình cũ. Bao gồm các dòng sản phẩm sau:
- Hệ thống vệ sinh (Sanitary System): Hệ thống âm tường – Hệ thống xả – thoát nước cho thiết bị vệ sinh, Vòi và Bàn cầu thông minh.
- Hệ thống đường ống (Piping System): Hệ thống ống thoát nước và ống cấp nước.
Các sản phẩm mang thương hiệu GEBERIT luôn được đổi mới, bền vững với việc áp dụng những kỹ thuật tiên tiến và hiệu quả cao. Công ty luôn tuân thủ theo những nguyên tắc và giá trị cốt lõi, làm nền tảng cho sự hình thanh và phát triển bền vững của công ty. Đó là: sự đổi mới, quan hệ đối tác, kinh nghiệm và kiến thức, độ bền và chất lượng cuộc sống.
INNOVATIVE SANITARY PRODUCTS
The success of the Geberit Group is based on a number of success factors. These include a clear and long-term strategy.
A clear mission …
We achieve sustained improvement in the quality of people’s lives with innovative sanitary products.
- Our innovations set the standards in our branch.
- Providing excellence everywhere is the goal that always drives our actions.
- We strive to achieve a harmonious balance between economic, environmental and social goals.
… and a long-term strategy
The focused, tried-and-tested strategy of the Geberit Group is based on the following four pillars:
Focus on sanitary products: Geberit concentrates on installation and flushing systems for sanitary facilities, piping systems for transporting water in buildings, as well as bathroom systems. In these areas, Geberit has comprehensive know-how and supplies high-quality, integrated and water-saving sanitary technology as well as attractive design.
Commitment to innovation and design: Continuously optimising and extending the product range is crucial for future success. Innovative strength is founded on research in areas such as hydraulics, acoustics, statics, fire protection and hygiene, as well as process and materials technology. The insights gained are systematically applied in the development of products for the benefit of customers. The focus here – where appropriate – is on the combination of design and functionality.
Selective geographic expansion: An important factor in long-term success is stronger growth in markets in which Geberit products or technology are still under-represented. Outside Europe, Geberit concentrates on the most promising markets. These include North America, China, South East Asia, Australia, the Gulf Region, South Africa and India. With the exception of North America and Australia, the company mainly engages in project business in these markets. The company always adheres strictly to the existing high standards in terms of quality and profitability.
Continuous optimisation of business processes: Efficient processes will help to establish a leading and competitive cost structure on a long-term basis. Process optimisation will be partly achieved through Group-wide projects and partly through employees identifying improvement potential in their day-to-day work, thus making a major contribution toward positive development.